TeknoGirişim Sermaye Destek Programında Juri Karşısına Çıktım


Daha önce yazımda başvuların olduğu ve başvuru tarihlerinin ertelendiğini söylemiştim. Girişimciliği desteklemeye yönelik olarak yürütülen bu programa bu sene 776 kişi başvurdu. Ön başvuruyu geçenler,  iş planını teslim ettiler daha sonra bu bölümden de geçenler (yaklaşık 600 kişi) juri karşısına çıkmayı hak etti. Nerede ve ne zaman juri karşısına çıkacağını belirten bir mail geldi. Süreç bu şekilde ilerledi şimdi sonuçları bekliyorum.

18 Mart 2011 de 5 kişilik juri karşısında sunumumu yaptım. Elimden gelenin en iyisi yapmaya çalıştım ve yaptığımı düşünüyorum. Beni bu süreçte destekleyen herkese çok teşekkür ediyorum(isimlerinizi yazacağım buradan).

28 Mart 2011de sonuçlar sanayi bakanlığının sayfasında yayınlanacak. Hep birlikte göreceğiz sonuçları. Olmasını tabikide çok istiyorum fakat olmazsa dünyanın sonu mu? Hayır tabikide değil. 7-8 ay öncesine kadar böyle bir programın varlığından haberdar bile değildim ki.

Yakında güzel bir sosyal projem hayata geçecek. Nasıl ve adının ne olacağı süpriz…

Herşeyin hayırlısı olsun.

28 Mart Günü yazımda güzel haberi vermek dileği ile sağlıcakla kalın.

There is always Hope...

There is always Hope...

Görsel Kaynak: http://muzminsaksi.blogspot.com/2011/01/eskilerden-bir-yaz-umut-ve-korku.html

  1. #1 by Emrecan EMEKSİZ on March 19, 2011 - 10:11 pm

    herşey gönlünce olsun 😀

  2. #2 by caner on March 26, 2011 - 12:25 pm

    hocam 28 mart günü açıklanacığı haberi resmi birşeymi??? Ben hiçbir yerde bulamadım bu bilgiyi.

    • #3 by Mahmut Can Sözeri on March 28, 2011 - 12:40 pm

      Sunumum sonrasında bana bu şekilde söylendi. Ama yarına kaldığını düşünüyorum.ç

  3. #4 by emre kara on March 31, 2011 - 9:40 pm

    Hocam ayın 31 i de geçti halen bi haber gelmedi nedense. günler geçtikçe insan umutsuzluğa kapılıyor.

    • #5 by Mahmut Can Sözeri on March 31, 2011 - 9:51 pm

      Ben bugün tekrar aradım ve bir kaç güne kadar dediler ama cumhurbaşkanlığı aradığımızda henüz kanunun ellerine gelmediğini ve işlemde olmadıklarını söylediler. Benim tahminim en erken salı olur. Hayırlısı olsun. Beklemekten başka şansımız yok.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.