ŞaşıYorum™ 9 (HSBC Bank’ta Telefonla Konuşmak Yasak”mış”)


Bu kategori altında yazı yazarken yaşadığım duyguların tarifi sanırım yoktur. Hani bir söz vardır ya “Ağlasam mı? Gülsem mi?” diye aynen o durumda kalıyorum. Bu yaşadığım olayda gerçekten bu cümleyi tekrar düşündürüyor.

HSBC Bank kredi kartımın borcunu ATM den yatıramadım teknik arızadan dolayı. Bende güvenlik görevlisine sordum “Kredi kartımı yatırabiliyor muyum?” diye. Görevlide bana İzmir 2deki şubeden yatırılıyor dedi. Olaya devam etmeden önce bankaların bu uygulamasından nefret ediyorum. Kartınızın yıllık yaklaşık 50 lira kart parası oluyor bunuda çaktırmadan alıyorlar (geri almak için çeşitli yollar var mail atarsanız bilgisini verebilirim). Siz istediğiniz zaman size en yakın yerde borcunuzu yatıramıyorsunuz. Sonra bir gün geçirseniz telefon ile arıyorlar ve faiz çoktan üzerine işlemiş oluyor. Neyse konuya dönüyüm.

İzmir 2deki şubede borcumu sorunsuz şekilde ödedim. Ankara’da bugün çok kötü bir hava var. Soğuk ve karlı. Yanımda da arkadaşım Dursun vardı. Onun telefonunda bedava olduğu için görüşmeye yapacaktım, baktım hava soğuk geri bankaya geçip orada sıcakta etmek istedim ve işte yaşananlar:

Ben ve Dursun köşede durduk. Güvenlik görevlisi sert bakışlarını attıktan sonra,

Ben: Telefon ile konuşup çıkacağız.

Güvenlik Görevlisi (GG) : Telefonla görüşmek yasak

Ben: Nasıl yani? Yasak.

GG: Şube içerisinde telefonla konuşmak yasak.

Dursun kolumdan çekti beni ama gerçekten çok kızmıştım. Devam ettim konuşmaya.

Ben: Az önce sıramı beklerken telefonla konuşsaydım yasak mı olacaktı?

Sürekli tekrarlayıp durdu aynı sözleri ve sonunda

GG: Bize eğitim verirken banka içerisinde telefon ile görüşmeyin diye söylendi

 

Kendi telefonunda bir uygulama açıktı! Bunu işittikten sonra bir daha HSBC bankasının önünden bile geçmeyeceğim. Demekki banka içerisinde güvenliğimiz yokmuş. Üzerimde stajtan çıktığım için takım elbise var. Bombacıya mı benziyorum ben!

Gerçekten ŞaşıYorum!

Resim Kaynak: http://www.mobilebehavior.com/wp-content/uploads/no-cell-phone-sign.jpg

  1. Leave a comment

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.