Bilge Adam’daki Microsoft Yetkili Eğitmenliği Görevimden Ayrıldım


Merhaba,

Başlıktada okuduğunuz üzere 09.08.2012 tarihindeki kararım ile 31.08.2012 itibariyle Bilge Adam Bilgisayar Teknolojileri Akademisi’ndeki Eğitmenlik görevimden ayrıldım. Bilge Adam’da çalışma sırasında bana yardımcı olan başta eski Yazılım Bölüm Başkanı Tamer Şahiner hocama ve değerli çalışma  arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bilge Adam içerisinde yaptığım eğitmenliğin 1 yıldır bana kazandırdıkları gerçekten hayatımın büyük çoğunluğunu değiştirdiğini söyleyebilirim.

Eğitmenliğim sürem boyunca öğrencilerimin gelişimlerini takip edip onların öğrendikten sonra nasıl başarılı olduğunu izlemek gerçekten güzeldi. Hemen hemen her meslekte öğrencim oldu onların hayatlarındaki deneyimler ve tecrübeleri dinlemek onlardan birşeyler öğrenmenin verdiği mutlulu tarif edemem. Öğrencilerim bir süre sonra benim arkadaşım olması ve onlar ile kurs dışarısında görüşmek ise benim için en büyük mutluluk oldu eğitmenlik sürecimin.

Yeni iş yerimi önümüzdeki günlerde duyuracağım.

Bazı insanlar vardır dokundukları yere değer kazandırır bazı insanlar vardır dokundukları yere değer kaybettirir. Ben dokunduğum yerlere her zaman değer kazandırmaya çalıştım ve çalışacağımda.

Not: Yukarıdaki sözün bir kısmını Ahmet Şerif İzgören’in bir kitabında okuduğumu ve kendisinden duyduğumu hatırlıyorum. Ama emin olmadığım için kaynak gösteremedim. Eğer bu sözün kime ait olduğunu bilen varsa çok mutlu olurum.

, ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

