Udemy.com’da JavaScript ve jQuery Eğitimlerim Şubat Ayına Özel $5 – Sınırlı İndirim Kuponu


udemy-com-indirim-kupon

Merhaba arkadaşlar,

Bu yazıyı yazdığım an itibariyle Udemy.com üzerinde yer alan eğitimlerime toplam 300 kişi kayıt olmuş.

Dolardaki artışın devamlı olması ile birlikte Udemy.com’da yer alan eğitimlerimin fiyatlarını düşürmek istedim. Fakat Udemy.com kurallarına göre eğitimler 9 dolar’dan daha ucuza satılamamaktadır. Bu yüzden 2016 yılı itibariyle aydan aya indirim kodları paylaşmaya çalışacağım.

Bu yazım içerisinde 29 Şubat 2016 23:59:00 tarihine kadar tüm eğitimlerimi 6 dolar’a almanızı sağlayacak kuponu bulacaksınız.  Umuyorum faydalı olur ve yararlanabilirsiniz.

İndirim Kodu

Tüm eğitimlerimi alırken SubatIndirim6 kuponunu kullanabilirsiniz.

Eğitimlerime ulaşmak için tıklayın (https://www.udemy.com/user/mahmutcanszeri/)

Mevcut Eğitimlerim

  • Yazılımcılar ve Web Geliştiriciler İçin HTML
  • Sıfırdan Profesyonel JavaScript Öğreniyorum – 1
  • Sıfırdan Profesyonel JavaScript Öğreniyorum – 2
  • Sıfırdan Profesyonel jQuery Öğreniyorum – 1
  • Sıfırdan Profesyonel jQuery Öğreniyorum – 2
  • Sıfırdan Profesyonel jQuery Öğreniyorum – 3

İndirim Kuponu Nasıl Kullanılır?

Aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz nasıl kullanılacağı ile ilgili olarak.

Not: 2016 yılı itibariyle eğitimlerimi yüksek fiyata aldığını düşünenler Udemy.com’dan iade talebinde bulunup, bu kuponlarla tekrar alabilir diye düşünüyorum. Fakat iade politikaları ve süreçleri hakkında net bilgim bulunmamaktadır.

 

 

, , , , ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

