İlk E-Kitabım – ASP.NET MVC Hakkında, Ücretsiz ve İndirilebilir


asp.net mvc e-kitap

Herkese merhaba,

Sizlerle blogumda  yazmış olduğum yazılarımdan derleyerek birleştirdiğim bir kitabı elektronik ortamda paylaşıyorum.

Bu kitap içerisinde yazıların tamamı benim tarafımdan kişisel bilgi ve tecrübelerimden yazılmıştır, bir kaç yazıda da belirttiğim üzere bazı bölümleri ingilizceden Türkçe’ye çevirdiğim yazılarda bulunmaktadır.

Kitabın kapak tasarımı için “Nazmiye Pelin Bolsoy“a teşekkürlerimi iletiyorum.

Kitap hakkında her türlü yorumunuzu, hataları, eksiklikleri, olmasını istediklerinizi ve teşekkürlerinizi, bana email(mcs@mcansozeri.com) veya blogumun iletişim sayfası aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.

Son olarak eğer ki bu kitabı beğenip daha da geliştirilmesini istiyorsanız mvctr.net sitesinde yer alan “paypal” ödeme sistemini ile güvenli şekilde bana destekte bulunabilirsiniz. (Türkiye’de son derece nadir bir olay biliyorum. En azından bir teşekkürü emeğe saygı açısından çok görmemizi bekliyorum.)

Kitabı buradan indirebilirsiniz veya bu linki kullanarak: http://bit.ly/1BgHqZ7

Faydalı olması dileği ile

, , , , , , , , , , ,

  1. #1 by sleyman barlas on December 28, 2013 - 2:27 pm

    mahmut bey, elinize salk izniniz olursa grubumuzda paylaacam .Grubumuza sizi ve tecrbelerinizi bekleriz. ok teekkrler.
    https://www.facebook.com/groups/asp.net.mvc.notlari/?fref=ts

    Date: Sat, 28 Dec 2013 11:43:38 +0000
    To: suleymanbarlas@hotmail.com

    • #2 by Mahmut Can Sozeri on December 28, 2013 - 2:30 pm

      Merhaba Süleyman Bey,

      Tabiki paylaşabilirsiniz, amacım zaten tamamen ihtiyacı olanlara ulaştırılması ve faydalı olması.

      Teşekkürler ilginiz için.

  2. #3 by Ömer akel on December 28, 2013 - 11:26 pm

    Sevgili Kardeşim,

    Yaptığın ve yazdığın herşey gibi bu kitab da güzel olmuş, emeğine sağlık. Yükselen grafiği nin ve başarılarının devamının gelecegine yürekten inanıyorum. Klavyenle yazilim hayatımıza zaman zaman renk kattigin icin kendi adima teşekkür ederim.

    • #4 by Mahmut Can Sozeri on December 29, 2013 - 9:36 am

      Çok teşekkürler Ömer Bey, sizin gibi sektöre yıllardır iş yapan birisinden bunları duymak gerçekten mutluluk verici. Faydalı olmasını diliyorum.

  3. #5 by Exen on January 8, 2014 - 9:50 am

    Mahmut Bey harika bir çalışma olmuş Allah razı olsun, Teşekkürler.

  4. #7 by Zaim AKINÖZ on July 29, 2014 - 1:16 pm

    Teşekkürler.

  5. #8 by Özlem on August 22, 2014 - 10:34 am

    çok faydalı olmuş. elinize sağlık.

  6. #9 by Mithat on January 16, 2015 - 1:58 am

    Yüreğine sağlık üstad

    • #10 by Mahmut Can Sozeri on February 6, 2015 - 11:11 am

      Beğenmenize sevindim. Faydalı olması ümidiyle.

      İyi çalışmalar

  7. #11 by tonguc on February 13, 2015 - 10:00 am

    kitabınıza ulaşamadım.. link ölmüş.. yenileyebilirmisiniz?

  8. #13 by Onur on February 15, 2015 - 10:51 pm

    Merhaba. Kitabı indiremiyorum. Sanırım link ölmüş. Bir bakabilir misiniz?

  9. #15 by Hasan on March 13, 2015 - 6:03 pm

    hocam eline sağlık, nefis bir üslub.

  10. #17 by erkan on November 3, 2015 - 8:54 am

    arkadaşlar kitabın içeriği güzel hazırlanmış çok basit bir anlatım dili kullanılmış yazar ancak kitabın içinden çıkan cd de web form anlatılıyor bunu kitabın yazarına sordum mvc kitabında neden farklı bir teknoloji ile anlatılan konular konulmuş diye adamın cevabı şu oldu “yayın eviyle görüşün” böyle bir saçmalık olabilirmi videoyu kim çekti sizin çektiğiniz video için yayın eviyle neden görüşeyim adamın cevabı gene “yayın eviyle görüşün” oluyo yani anlıcanız satış sonrası ilgi sıfır !

    • #18 by Mahmut Can Sozeri on November 3, 2015 - 9:03 am

      Merhaba Erkan Bey,

      Sanırım bir kitap satın aldınız içerisinde videoların yer aldığı CD olan. Fakat ben “ÜCRETSİZ” olarak “ELEKTRONİK KİTAP” halinde bir MVC kitabı paylaştım.

      Siz satın aldığınız kitabın yazarının bloguna yazmanız veya şikayet sitelerine yazmanız daha doğru olacaktır.

      Konunun benimle bir ilgisi yoktur. Ama yine de hangi kitap olduğunu merak ettim özelden paylaşmanızı rica ederim.

      İyi çalışmalar

      Kolay gelsin

  11. #19 by Talha Kastan on August 23, 2016 - 1:18 am

    Teşekkürler Mahmut bey, daha nicelerini yazmak nasip olsun inşAllah. Ve buda hepimize örnek teşkil etsin. Görünce çok mutlu oldum türk yazılımcılar bu ufka maalesef sahip değil, değiliz… İyi çalışmalar

    • #20 by Mahmut Can Sozeri on September 2, 2016 - 11:30 am

      Merhaba Talha Bey,

      Sağolun inş, umuyorum faydalı bir kaynak olur.

      İyi çalışmalar

  12. #21 by Çağrı Kızmaz on October 14, 2016 - 12:45 pm

    Anlatıma bayıldım. Elinize emeğinize sağlık.

    • #22 by Mahmut Can Sozeri on October 14, 2016 - 8:30 pm

      Çok teşekkür ediyorum. Faydalı olmasına sevindim. Hayırlı çalışmalar.

Leave a Reply

