Infopark’taki Kıdemli Yazılım Geliştirici Görevimden Ayrıldım. Ankara’daki ve Türkiye’deki Son İş Günümü Tamamladım


infopark Yazılım Danışmanlık San. ve Tic. A.Ş. - Mahmut Can Sözeri

4 Eylül 2012 gününde başladığım Yazılım Geliştirici görevimden, 30.11.2012 itibariyle ayrılmış bulunmaktayım. TEDAŞ Abone.NET Projesi şimdiye kadar benim çalıştığım ve Microsoft’taki danışmanların söylediklerine göre Ankara’daki en büyük, Türkiye’deki ise en büyük .NET projelerinden birisi olduğunu belirtmek istiyorum.

3 aylık bir süreçte danışma görevlisinden, insan kaynaklarına, genel müdürden, proje yöneticisine, takım liderine kısacası herkes bana işteki ilk günümde de son günümde de oldukça iyi davrandı. Burada isimleri vererek özel olarak teşekkür ediyorum.

Sn. Erbil Baysal’a beni bu göreve uygun gördüğü için,

Sn. Ilgın Kübra Meşhur’a tüm insan kaynakları süreçlerinde güler yüzü ve yardımseverliği için,

Sn. Serkan İşel’e proje içerisinde sürekli yapıcı ve inanılmaz çalışanını koruyan, her zaman yanında olup her türlü konuda yardımcı olan ve birşey yapmanı istediğinde bile bunu mükemmel bir dil ile ifade eden bir proje yönetici olduğu için (tabi aradaki takılmalarına kızmadım değil😀 )

Sn. Yasin Küçük’e adamın dibi diye söylüyorlarya işte aynen öyle birisi, her zaman iyi niyeti her sabah poğaça ve portakal suları için,

Sn. Erdem Öztan’a Abone.NET’i bana öğretirken gösterdiği çabaya ve sorularıma sabırla yanıt verdiği için,

Sn. Ercan Kaplan’a beni gelecek planlarım hakkında sürekli heveslendirip ve teşvik edip, yüreklendirdiği için, (son gün havuzada gelseydi iyi olurdu😀 )

Sn. Sami Özer’e sıcak davranışları ve ilginç mizahı ile son 4 raporu ona bırakmama rağmen çok kızmadığı için,

Çok fazla paylaşımımız olmasada Gökhan abiye, Uluç’a, Arda’ya, Mutlu’ya, Aziz’e,

bu kadar kısa sürede şimdiye kadar çalıştığım en güzel ortamlardan birisinin olmasını sağlayan TEDAŞ personeline ve bu değerli insanlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Tekrar görüşmek üzere.

Mahmut Can Sözeri

,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

