Dünya’nın En İyi Meslekleri Paneli – Eskişehir Osmangazi Üniversitesi


“7’inci Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Karİyer Günlerİ 2012” çerçevesinde düzenlenen, yaklaşık 700 kişinin katıldığı ve Bilge Adam Ankara(Kızılay) Şubesi olarak Şube Müdürü Volkan Turhan, SAP Bölüm Başkan Yardımcısı Tarkan Olcay, Sistem ve Ağ Uzmanlığı Bölüm Başkan Yardımcısı Yalçın Menekçe hocalarım ile  “Dünya’nın En Meslekleri” isimli panelde konuşma yaptım.

Öncelikli olarak yaklaşık 4 yıl önce katılımcı olarak gittiğim salonda konuşma yapmak ayrı bir mutluluktu. Eskişehir’e her geldiğimde sanırım daha çok seviyorum.

Bizleri çok iyi şekilde karşılayan ve örnek bir misafirperlik gösteren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Samimi ve sıcak bir ortamda olduğumuz için ayrıca mutlu oldum.

Üniversitelerde bu tarz etkinliklere vakit buldukça katılmaya çalışıyorum. Yakın zaman da bir kaç üniversite yine çeşitli etkinliklere katılacağım.

Fotografları çeken Pazarlama Sorumlumuz Sercan Tabur’a çok teşekkür ediyorum.

Etkinlikten bir kaç fotograf:

, ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

