Gazi Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Tanışma Çayına Katıldım


Mezun olduğum bölüm olan Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen “Böte Tanışma Çayı” na bu yıl konuşmacı olarak katıldım. 1.sınıflara yönelik olarak gerçekleştirilen bu etkinlikte onlara biraz olsun yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

Mezun olduğum bölümden bu şekilde davet edilmem beni gururlandırdı, bende emeği olan ve gelişimimde büyük katkıları olan bölüm hocalarımın önünde konuşma yapmak sanırım 1000 kişi karşısında herhangi bir yazılımla ilgili konuyu anlatmamdan daha heyecan vericiydi.

Unutmadan Gebit Başkanı Uğur’a ve tüm ekibe sıcak karşılama ve samimi davranışları için teşekkür ediyorum.

1.sınıftaki arkadaşlarıma nacizhane tavsiyem Steve Jobs ve Christophe Morin’in konuşmalarından esinlendiğim şu sözleri olabilir: “Sevdiğiniz işi bulun, bulduğunuz zaman anlayacaksınız. Ya sevdiğiniz işi yapın ya da yaptığınız işi sevin..”

Etkinlikten bir kaç fotograf;

Not: Eğer fotograftını kaldırmamı isteyen kişi olursa kişilik haklarını gözeterek hemen kaldırırım.

, ,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

