ŞaşıYorum™ 14 (24 Saat Arayla 2 Kamil Koç Otobüsünde Yaşananlar)


Bazen düşünmeden edemiyorum hep bana mı denk geliyor yoksa bunlar sıradan olaylar mı diye. Fakat ben alışık değilim ve her zaman denk gelmiyorum.

Perdeyi Paylaşayan Yetişkinler! (8 Temmuz 2011, Cuma 07.30-13. 15):

Koltukların bir sırada ikili ve bir sırada tekli olduğu Kamil Koç Rahat ile Ankara’dan İstanbul Alıbeyköy’e 07.30da, iki koltuklardan cam kenarında oturarak yolculuğum başladı. Bayağı uzun bir cümle oldu farkettim ama güzel oldu🙂 Yolculuğun başında yanımda oturan kişi otobüs yolculuklarımda ilk defa denk geldiğim bir hareket yaptı: Emniyet kemerini bağladı. Şehirler arası yolculukta…🙂

Türkiye genelinde hava sıcaklarının artması ve sabahın erken saatinde güneşin doğmuş olması ile başlayan olaya gerçekten çok şaşırdım. İki canım birleştiği bir alana denk geldim ki akıllara zarar. Önümde oturan kişi perdeyi çekti, arkamda oturan da perdeyi çekti kendilerine ve bana doğrudan güneş vuruyordu. Perdeyi ne zaman birazcık bile çeksem sanki tetikte bekler gibi ikiside kendilerine tekrar çektiler. Gerçekten çok ilginçti. O kadar anlayışsız ve empati yoksunu insan var ki ortalıkta her an denk gelebilirsiniz birisine.

Molaya kadar bir süre böyle devam etti. Molada ben daha önce geldim zaten bana kalsa max 10 dk mola yeterli. Zamanımız bu kadar değersiz olamaz neyse. Ben gelir gelmez önümdeki perdeyi biraz çektim. Önümdeki kadın perdeyi, gelir gelmez bir çekti, ben o anda anladım ki önümde bir insan oturmuyor. Bende arkamdaki perdeyi elimle tuttum güneşi engelledim ve elimin üzerine başımı koyup uyumaya çalıştım.

Ayakkabısını Çıkaran Yolcu (9 Temmuz 2011, Cuma 14.30-19. 45):

Öncelikli olarak Kamil Koç nasıl bu kadar yavaş geliyor ben anlamış değilim. Ataşehirden Ankara’ya 5saat 15 dk yolculuk sürmesi benim alışık olduğum bir durum değil. Varan ile bir keresinde İstanbul Ataşehir’den Ankaraya Express ile 4saatte gelmiştim… Ankara gişelerinde gelmeden sürekli olarak host’un bir öne bir arkaya gelip gitmesine şaşırmıştım. Bir yolcu klimadan rahatsız çok üşüyormuş kapatı diyor dışarısı 32derece iken!!!

Başka bir yolcuda ayakkabını çıkarmış ve etrafındakiler şikayet etmiş. Host güzelce konuşuyor anlatmaya çalışıyor şikayetlerin çok fazla olduğu yönünde ama o yolcu öyle bir gıcıktı ki, Allah benim karşıma çıkarmasın öyle kişileri. Ankara gişelerinde geldik host otobüste düzeni bozduğu için o kişinin inmesini istedi sonra polisleri çağırdı. Bu arada kalıplı bir orta yaşlı otobüs şoförü arkaya gitti ve o kişi ile konuştu. “Ayağım kokmuyor inanmıyorsan gel kokla” dedi. Şoför gerçekten çok sabretti, sonrasında polisler müdehale etmedi olay sakinleşti. Adam ayakkabını giydi ve devam ettik. İşin ilginç yani bende ayakkabılarımı çıkarmıştım yol boyunca🙂

İnsanlara gerçekten ŞaşıYorum! Her zaman söylediğim gibi insanlar ile uğraşmak gerçekten çok zor. Çünkü inanılmaz farklı insanlar var…

Kamil Koç’un emin olmamakla birlikte Twitter Hesabı: @kamilkoccom

Görsel Kaynaklar:

  1. Leave a comment

Leave a Reply

