ŞaşıYorum™ 13 (Belediye Temizlik Görevlisi ve Yaşananlar)


ŞaşıYorum kategorisi altında yazdığım yazılar genellikle okuyuduğunuzda gerçekten şaşıyorum denilecek olaylar oluyor. Bu yazımı daha önceki yazılarımın hiçbirisi sanırım bugünkü olay gibi olmadı. Başlayım🙂

Kızılay’da evime gitmek için 415 numaralı otobüsü beklemekten sıkılmıştım ve tandoğandaki Migros’tan aldığım kabuklu bademleri yemeye başladım. Ankara’da özellikle ben kızılay bölgesinde caddelerde çöp kovası bulmak gerçekten zor bende bu yüzden kabukları durağın yanında bulunan ve yaklaşık 5-6 yıldır çöp kovası olarak kullanılan ağaç dibine atmaya başladım. (biliyorum bazılarınızın kızıyorsunuz ama yanımdaki arkadaşın yüzünden atmak zorunda kaldım normalde kaprilerimin cebinden bolca çöp çıkar yere atmadığım) İşte tamda kabukları atmaya başladığımda olaylar başladı.

Ben atarken, belediye için çalışan bir temizlik görevlisi geldi ve:

– oh ne güzel giyiyorsun at at

dedi. Sizin tepkiniz ne olurdu bilmiyorum ama benim yüz ifadem biraz farklılaşmış sanırım arkadaşım kızardı demek istemedi. Yanımda, önümde, arkamda onlara kişi vardı sıra bekleyen… ve ekledi görevli:

– at at birşey olmaz

Bende cidden atmaya devam ettim çünkü o görevli kişi genç ve güler yüzlü birisiydi. Esprili olarak söylediğini ben farkettim.

Yolun yukarısına doğru süpürmeye devam etti ve sonra tam o çöp attığım ağacın kavuğuna geldi. İşte arkadaşım ile konuşmaları:

Arkadaşım: Buraya bari bir çöp kovası koysanızda atmasak

Belediye Görevlisi: Çöp kovası olursa o zaman biz ne yapacağız, ben nereyi temizleyeceğim!!!

bu sözün üzerine ben ve arkadaşım cevap vermedik öylece kaldık… yorum sizlerin

A: Bari  (kabuklu badem)verde abi yesin

poşetten bir avuç aldım ve uzattım.

Ben: Alır mısınız?

B.G: Yok …

aradan biraz süre geçti

B.G: Alıyım ver bakalım

ben verdim ve son sözü söyledi

B.G: Düşündüm sonra karar verdim…

Her gün ama her gün çok ilginç olaylar ile karşılaşıyorum, yaşıyorum anlatmaya fırsat olmuyor. İnsanlara gerçektende ŞaşıYorum…

Görsel Kaynaklar:
http://www.ikramkuruyemis.com/urun-detay.asp?id=880
http://www.funbarbados.com/crop_over/kadooment_bands/graphics/st_giles_Sanitation%20Worker.jpg 

  1. Leave a comment

Leave a Reply

