ŞaşıYorum™ 11 (MNG Kargo, Yurtiçi Kargo ve İlginç! Uygulamaları)


Hayatımızın bir yerinde öyle ya da böyle herhangi bir kargo şirketi ile çalışmışızdır. Özellikle Türkiye’de gittikçe yaygınlaşan e-ticaret ile aldığımız ürünler kapımıza gelir. Biz okulda, işte veya ofiste o an için bulunmayabiliriz. Kargo şirketi not bırakır ve siz ararsınız uygun günü verirsiniz ve kargonuzu o gün getirirler. En azından ben böyle biliyordum.

MNG Kargo, Kızılaydan Bilkente(~30km mesafe arası) bir gün sonra getirdiler. Benim dün mezuniyet törenim olduğu için ofisteki herkesin benim törenime de gelmesi nedeniyle kargo görevlisi bizi bulamamış ve not bırakmış. Notun üzerinde sadece benim adım soyadım ve kendilerinin telefon numarası vardı. Ne bırakan görevlinin adı, ne geldikleri saat. Ne kargonun gönderen bilgisi, kargo no hiçbir bilgi yer almıyordu(bu cümledekiler olmayabilir). (telefonuma mesaj gelmişti kargom şubeye geldi diye, kargo numarası ile birlikte)

Telefon ile MNG Kargo Bilkent şubesini aradım ve kendilerinin tekrar gelemeyeceklerini ve gelip şubeye almamız gerektiğini söylediler. Böyle birşey ile hayatımda ilk kez karşılaştım. Gelmeden önce haber vermiyorsunuz! Daha sonrada gelip beni bulamadığınız için yine ben suçlu oluyorum. Telefondaki görevliye derdimi anlatmaya çalışıyorum ama kendisi tek cümle ile anlatıp hemen kapatmak ister tavrı vardı.

Ofisimiz(Bilkent Cyberpark) ile MNG Kargo Bilkent Şubesi arası sanırım 2-3 km yoktur. Müşteri memnuiyeti için en azından getirmeleri gerekiyordu.

İşler daha da ilginçleşti. Şubeye almaya gittiğimde de bana bırakılan notu verdim(üzerinde sadece adımın ve kendi şubelerinin telefonu olan). Kargomu bulamadılar sizce neden? Çünkü bıraktıkları kağıt üzerinde sadece ismim vardı. Şube de kimse olmamasına karşın, 4 tane görevli 2-3 dakika benim kargomu aradılar. İnanılmaz bir deneyimdi…

Ben bu andan itibaren bir daha MNG Kargo ile ne çalışırım ne de bu kargo şirketini tavsiye ediyorum.

(4 Haziran 2011 Düzeltme)

Evimizin olduğu binada olan markete alışverişe çıktığımda (~18.00’da) Yurtiçi Kargo’nun gelip beni evde bulamaması gerçekten şaşılacak bir durum. Bir daha da eve gelmiyorlarmış. Kargo şirketlerine artık söyleyecek kelime bulamıyorum. Bu kadar sorumsuz davranılamaz. Ne kadar sinirlendiğimi kelimeler ile ifade edemem. Yurtiçi Kargo’nun Keçiören şubesinin profesyonel olmayan tavırlarına daha önceden denk gelmiştim.

Görsel Kaynak: http://jimmyaquino.typepad.com/.a/6a00d8341c09fc53ef01156fbaae44970c-800wi

,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

