Microsoft Student Partners Programına Başvuru’da Yardımcı Olabilecek İpuçları


Öncelikli olarak bu yazımda sizlere şunu özellikle belirtmek istiyorum. Burada yazılanları yaptığınızda Microsoft Student Partner seçileceğinizin garantisi yok ya da sizi daha fazla yaklaştırır mı bilemem. Ben bunlara dikkat ettim ve üzerinde düşündüm.


Üniversitede veya dışarda neler yaptıysanız, hepsinin listesini yapın. Gerekirse bu listeyi hazırlamak bir haftanızı alsın. Unutmam demeyin unutursunuz.

Sunacağınız içeriği(listeyi) bir düzen çerçevesinde ve belirli konuların sırası ile vermeniz son derece önemli.

Video’da dikkat edilmesi gerekenler;

  • Özgün olsun, videonuzu izleyen sizin ne kadar yaratıcı olduğunuzu ve hayal gücünüzü görmesini sağlayın
  • Videoda görüntünüz net bir şekilde görünsün. Ben Nokia 5800 xpress music ile çekmiştim.
  • Sesinizin iyi çıktığına emin olun.
  • Videoyu çektiğiniz ortama dikkat edin. İzleyen birisi olarak kendinizi düşünün, etrafınızda sürekli bir hareketlilik varsa rahatsız olmaz mısınız?
  • Videonuzun güzel olması demek baştan sona efekt vermek değildir unutmayın.
  • Girişi iyi yaparsanız ve videonun bitişinide iyi yaparsanız gerçekten başarılı bir çalışma olmuş sayabilirsiniz kendinizi.
  • Süreye dikkat edin. Sadece siz başvurmuyorsunuz bunu unutmayın.

Videonuzu sizinle fikirleri hiç uyuşmayan bir arkadaşınıza izletin emin olun onun eleştirileri/görüşleri sizin videonuzun kalitesini artıracaktır.

Hiç kimse mükemmel değildir. Bana göre en iyisi diye birşey yoktur. Her zaman daha iyisi vardır, olacaktırda… Siz elinizden geleni yapın gerisi kendiliğinden gelecektir.

Videonuz bittikten sonra kendiniz izleyin. Eğer beğeniyorsanız. İçinize siniyorsa, tamamdır.

Benim videom: https://mcansozeri.wordpress.com/2010/08/26/microsoft-student-partner-basvuru-videom/

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başarılar diliyorum…

,

  1. Leave a comment

Leave a Reply

