Yozgat’ın İncisi Aydıncık’ın Sesi Gazetesindeyim


12-19 Haziran 2010 tarhinden başkanlığını Nuran Bahar arkadaşımın yaptığı Bilgisayar Mühendisliği topluluğu ile birlikte Gazi Bilgisayar ve İnternet Seminerleri kapsamında Yozgat ilinin Aydıncık ilçesine gittik ve yerel halktan 7den 77ye istinasız herkese bilgisayar kursu kursu verdik bende oradaki gönüllü eğitmenlerden birisiydim. Proje hakkında daha fazla bilgi almak için : http://www.gazibmt.org/. İlçe gazetesinde resimlerimize yer verilmiş. Ayrıca gazeteyi bana ulaştıran Yasin arkadaşıma ve nuran arkadaşıma teşekkür ediyorum. İşte ben =)

  1. #1 by Nuran on August 29, 2010 - 3:41 pm

    Geçirdiğim çok güzel günler için sizlere, bize bu fırsatı sunduğu için de Aydıncık Kaymakamı’na çoooo…k
    teşekkür ediyorum. Daha nice projelere inş =)

    • #2 by Mahmut Can Sözeri on August 29, 2010 - 3:45 pm

      Beni projeye davet ettiğin için ben teşekkür ederim Nuran. Nice projelere birlikte . . .

Leave a Reply

