ŞaşıYorum™ 4


Yine şaşırma durumu ama ben ne yapıyım insanlar ilginç gerçektende. Az önce Tunalı D&R ın önünden evime gelen otobüse bindim. Otobüste her zamanki gibi kitabımı açtım (The Evolution of Technology – George Basalla) ve okuyordum önümdeki genç kızda bir hareketlenmeler oldu ilginçti sonra baktım ve işte olanlar:

  • Sırt çantasından önce kolyeyi çıkardı ve taktı çok iri taşları olan bir kolyeydi ardından
  • Allık sürdü aynasına baka baka ve yavaş yavaş
  • Yüzük taktı
  • Saatini taktı sonra
  • Küpesini taktı fakat geri çıkardı sanırım kulağı ağrıyordu (=
  • Ardından eli ile toplu saçına dokundu sanırım kontrol ediyordu tel tokaları çıkardı aynayı çantasının üzerine koydu ve tokaları tek tek taktı 3-4 tane vardı sanırım

İnsanlara  ŞaşıYorum!

  1. #1 by gülcan on July 17, 2010 - 10:23 pm

    kızın neden böyle birşey yaptığını çözemedim😀 insanlar sıcaktan ne yapacaklarını bilemiyorlar😀😀

Leave a Reply

