ŞaşıYorum™ 3


Heryerde olurda otobüste olay olmaz mı? Okula gitmek için Keçiören’deki evimden çıktım otobüse bindim. Ben okula her zaman Maltepe’de inerim -Gazi Mühendisliğin olduğu durak – ve oradan geri 383,340,366 dan birisne binerim aktarma yaparak. Neyse 383 geldi ve bindim otobüse işte olaylar:

Müzik dinleyerek   P. B. Medawar ‘ın Advice to a Young Scientist adlı kitabını okuyorum. Otobüs şoförü bana seslendi şarkı bitti bende duydum sesini:

– Efendim

– Klimaları kontro eder misin benim buradaki çalışmıyor.

Bu arada otobüse sadece ben varım. Bende elimi o süzgeçli yere tuttum ve baktım

– Çalışmıyor sanırım bir soğukluk var ama. . .

Beşevlerdeyiz kırmızı ışıklarda. Şoför geldi kendisi baktı sonra çalışıyor dedi. Yeşil yandı dedim koşarak gitti.

– Bu mobeseler iyi oldu

– Hımmm.

Artık kırmızı ışıkta geçemiyoruz

– ! Burada mobese var mı?

– Olmaz mı? Biz kötü ege mahallesinde kalıyoruz orada bile var burası bahçeli burada olmaz mı!

– İyi olmuş o zaman dedim bende geçen yaptım hız bana da ceza geldi dedim demekki bundanmış.

Neyse Gazi C kapısına geldim. Düğmeye bastım. Dur okula yakın indiriyim dedi lambalarda indirdi.

– Kolay gelsin öğrencilik zor dedi.

– Teşekkür ederim. Allahta size sabır versin dedim

. . .

Bizim otobüs, dolmuş, servis, taksi şoförlerine ŞaşıYorum gerçektende

Devam der gibisiniz?

  1. #1 by safa on November 10, 2010 - 8:45 pm

    :))

Leave a Reply

