ŞaşıYorum™ 2


Yozgat’a gidiyorduk (yola çıktı gönüllü öğretmen olmak için ). Dinlenme tesisinde durduk. Biz leblebi filan aldık orada yeriz diye. Sonra kasadayım. Aramızdaki konuşma:

–  Bakar mısınız? Sungurlu nereye bağlı arkadaşım ile iddiaya girdik.

Çok güleç birisiydi yerel ağız ile cevap verdi gerçekten çok güzeldi. . .

– Of’luya sormuşlar Of nereye bağlı demiler dedi. Of’lu cevap vermiş:”Allah bağlı demiş”. Sungurlu da Allaha bağlı.

– Tamam iyi günler. Kolay gelsin (Ben her alışverişten sonra ya da otobüste dolmuşta söylerim görevliye)

Aramızda bir konuşma daha geçti fakat benim masanın üzerinde bir alet gördüm onu sordum bu ne diye ama onu size gösteremeyeceğim için anlatamıyorum yoksa o çok iyiydi. ŞaşıYorum sadece . . .

Tamam mı? Devam mı?

  1. Leave a comment

Leave a Reply

